Retourneren & ruilen
Retourneren
Wij hebben liever niet dat je dit leest maar waarschijnlijk ben je niet tevreden over de maat of de kwaliteit van het bestelde product. Dat vinden wij natuurlijk erg vervelend en zullen er dan ook alles aan doen om je bestelling goed af te handelen. Jij blij, wij blij!
Voorwaarden
Het product wat je bij ons hebt besteld, mag altijd retour gestuurd of geruild worden zonder het opgeven van een reden. Hier zitten wel een aantal voorwaarden aan.
Let op: Het adres op het pakket is geen retouradres en kan geen retourzendingen accepteren. Neem contact op met onze support voor instructies over ruilen en retourneren!
- Je hebt op onze aankopen 30 dagen bedenktijd.
- De sokken zijn ongedragen en niet gewassen.
- Verpakking mag niet beschadigd en gescheurd zijn.
- Als de zegel van de productverpakking is gebroken, dan heeft u geen recht op restitutie. Dit i.v.m. hygiënische redenen (art. 6:230p BW).
- Pakbon of factuur bijvoegen.
- Retourverzendkosten zijn voor rekening van de koper
Wanneer krijg ik het aankoopbedrag teruggestort
Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort op jouw rekening. Je ontvangt automatisch een bericht ter bevestiging van de terugbetaling.
Ruilen voor een andere maat/kleur/product?
Wil je een bestelling omruilen dan is het makkelijker om een nieuwe bestelling te plaatsen in onze webshop voor het vervangende product. Neem hiervoor eerst contact op met onze klantenservice.
Wil je iets retour sturen? Neem dan eerst contact op met het Pandasocks team via support@pandasocks.nl en wij zullen je verder helpen! Stuur je iets retour zonder contact op te nemen dan kunnen wij niet helpen als er iets mis gaat.